2018 elején a Bixio megkeresett bennünket egy szoftver tesztüzemének lebonyolítására
- Α Bixio egy ügyviteli rendszer,
- amit egy szolgáltató (jelen esetben mi a BBM) használ,
- összeköti a felajánlókat és a az igénylőket
- a szolgáltató pedig menedzseli a folyamat
- a felajánlások összegyűjtésének útvonaltervezése, riporting funkciók stb.
- röviden: egy olyan rendszer, amire BBM és hasonló önkéntes szervezetek, karitatív tevékenységet végző szervezetek, egyházak, élelmiszerbankok –nak szüksége van (vagy egyéb területeken dolgozóknak – pl. elektronikai hulladékok összegyűjtése), ha már legalább közepesen összetett a működésük.
- A kész rendszert for-profit szervezetek is tudják majd használni, mivel fizetési és elszámolási megoldások is részét képezik.
- A Bixio felhő-alapú, és egyszerre több (sok) szervezet is tudja egymástól teljesen függetlenül, akár különböző működési modellekkel és design-al használni, ezért a rendszer használatának költségei is megoszlanak a használók között, így minél több szervezet használja, annál olcsóbb.
Ηosszú estéken át ültünk és mértük fel együtt a szoftver lehetőségeit, az igényeket illetve a BBM működési folyamatait, majd változtatásokat eszközöltünk (pl. megoldották, hogy a BBM, mint szolgáltató is tehessen felajánlásokat a felajánlók nevében, akik nem tudnák használni a rendszert valamilyen okból).
A segítségért BBM a jövőben korlátlanul használhatja a rendszert és jövőbeli fejlesztéseit. A megbeszélések eredményeképpen úgy döntöttünk, hogy a +1 szendvics programmal fogjuk tesztelni a szoftvert, így idén jan 1-től a program összes adata szerepel már a rendszerben, ami az eddigiekkel szemben gyorsabb és pontosabb elszámolást enged meg nekünk, ezzel még átláthatóbbá téve működésünk. A rendszer további fejlesztése jelenleg is zajlik, így ha van valaki köztetek, akit érdekelne a használata, keressetek, és összekötünk titeket!